Japanese learning material

If any of the posts I make are useful to people studying Japanese, I'd be honoured. General material I thought was interesting for my Japanese study or stuff I just wrote in Japanese. 本ブログの投稿が日本語の学習者にとって役に立てたらいいななんて思っています。色んなくだらない事を書き込むつもりですw。 もはや日本語学習者向けなブログではなくなっていますが・・・

Sunday, October 24, 2010

お遍路 二十日目

一日中雨が降ったり止んだりしていました。

202203

山から水蒸気が立ち上っていました

204205

 

206207

黒潮町の民宿みやこ

宿が無線LANでインターネットを提供していましたが、ダイヤルアップだったようであまり使い物になりませんでした。(ブログの更新は少し出来ましたが)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home